دشمن تحمل غرش نگاهت را نداشت...

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

دشمن تحمل غرش نگاهت را نداشت...

  • دشمن تحمل غرش نگاهت را نداشت...

    سلمان مهرپرور دبیر گروه جهادی بسیج دانشجویی باقر العلوم (ع) دانشگاه آزاد اسلامی تیران به مناسبت شهادت مدافع حرم طی پیامی گفت: بی صفتان تحمل و تاب این غرش و برق در نگاهت و اقتدار و خشم پیدا و پنهان در چشمانت را نداشتند و نتوانستند حتی ۴۸ ساعت تو را در اسارت نگه دارند.

    بسم رب الشهداء والصدیقین

    "و الذین ءامنو و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله اولئک هم الفائزون”

    آنان که ایمان آوردند و از وطن هجرت گزیدند و در راه خدا به مال و جانشان جهاد کردند آنها را نزد خدا مقام بلندتری است و آنان بالخصوص رستگاران و سعادتمندان دو عالمند

     پشت سرت دود بود و آتش و خون، خیمه هم بود مثل صحرای، کربلا این بار بیابان های التنف هم شاهد رشادت های فرزندان زهرا سلام الله علیها بود از همان دیروز که عکست را دیدم می شد فهمید که آن بی صفتان تحمل و تاب این غرش و برق در نگاهت و اقتدار و خشم پیدا و پنهان در چشمانت را ندارند و نتوانستند حتی ۴۸ ساعت تو را در اسارت نگه دارند و مثل اربابت حسین علیه السلام و فدیناه بذبح عظیم…

    در سوگ شهید والامقام مدافع حرم و بسیجی جهادگر محسن حججی در راستای مظلومیت شهدای حرم و نمایش کفتار صفتی داعشیان و تکفیری ها و دستهای یاری رسان آنان، ضمن ابراز همدردی با خانواده محترمشان و جهادگران عرصه سازندگی میهن اسلامی، به نیابت از کلیه برادران درگروه های جهادی بسیج دانشجویی کشور، محضرساحت پاک شهیدان مدافع حرمین شریفین و مردم با اقتدار عرض تسلیت نموده و امید است که این راه مورد رضایت حضرت حق و مقام والای شهدای جان برکف و خانواده این پرستوی پرکشیده مقبول گردد، شهید محسن حججی از جهادگران فعال در عرصه مجموعه فعالیت های موسسه شهید کاظمی بود و با پروازش داغی بر دل های آتش گرفته گذاشت تا بلکه بشود، بلبلی دیگر در وصف یارانت نغمه شیرین شهادت بسراید….

    والسلام…

    مردادماه 1396

    دبیرهسته توانمندسازی حرکتهای جهادی بسیج دانشجویی باقرالعلوم(ع)

    پیمان مهرپرور

نویسنده :
بازدید : 617
یک شنبه 22 مرداد 1396 - 14:28

در آستانه رقابت‌های جهانی کشتی ملی‌پوشان عازم مشهد شدند

  • در آستانه رقابت‌های جهانی کشتی ملی‌پوشان عازم مشهد شدند

    اعضای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی فرانسه، صبح امروز (یکشنبه) به مشهد رفتند.

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، ملی‌پوشان در آستانه رقابت‌های جهانی کشتی به زیارت امام رضا (ع) رفتند تا پیش از حضور در این مسابقات با استعانت از خدای متعال در بارگاه امام مهربانی، هر چه بیشتر خود را برای حضور در این رقابت‌های مهم آماده نمایند.

    اعضای تیم‌های ملی کشتی بزرگسالان پس از زیارت امام هشتم، امشب برای پیگیری تمرینات خود به خانه کشتی تهران باز می‌گردند تا پس از چند روز تمرینات سبک، عازم شهر پاریس محل برگزاری رقابت‌های جهانی در سال ۲۰۱۷ شوند.

    طبق برنامه اعلامی فرنگی‌کاران روز‌های ۳۰ و ۳۱ مرداد و آزادکاران روز‌های ۳ و ۴ شهریور مسابقات خود را برگزار می‌نمایند.

    ترکیب تیم‌های کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

    کشتی فرنگی:

    ۵۹ کیلوگرم: مهرداد مردانی
    ۶۶ کیلوگرم: حسین الیاسی
    ۷۱ کیلوگرم: محمدعلی گرایی
    ۷۵ کیلوگرم: سعید عبدولی
    ۸۰ کیلوگرم: یوسف قادریان
    ۸۵ کیلوگرم: حسین نوری
    ۹۸ کیلوگرم: سید مصطفی صالحی‌زاده
    ۱۳۰ کیلوگرم: شهاب قوره جیلی

    سرمربی: علی اشکانی
    مربیان: محمدعلی چمیانی، مهرزاد اسفندیاری‌فر، داود گیل نیرنگ
    سرپرست: محمد دلیریان

    کشتی آزاد:

    ۵۷ کیلوگرم: رضا اطری
    ۶۱ کیلوگرم: بهنام احسان‌پور
    ۶۵ کیلوگرم: میثم نصیری
    ۷۰ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی
    ۷۴ کیلوگرم: پیمان یاراحمدی
    ۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی
    ۹۷ کیلوگرم: امیر محمدی
    ۱۲۵ کیلوگرم: یداله محبی

    سرمربی: محمد طلایی
    مربیان: علی اکبر دودانگه، امیر توکلیان، عباس حاجی کناری، احسان لشگری
    سرپرست: علی بیات

نویسنده :
بازدید : 1030
یک شنبه 22 مرداد 1396 - 13:40

تعداد مسمومین نشت گاز کلر در دزفول به ۲۰۰ نفر رسید / مردم با نیروهای امدادی همکاری کنند - باز خبر

  • تعداد مسمومین نشت گاز کلر در دزفول به ۲۰۰ نفر رسید / مردم با نیروهای امدادی همکاری کنند - باز خبر

    بازخبر / دکتر یوسف پریدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه  خوزستان، اظهار کرد: تعداد مصدومان حادثه نشت گاز کلر که شنبه شب در محدوده پل سوم تا میدان مادر دزفول رخ داد، تاکنون نزدیک به ۲۰۰ نفر بوده است که این افراد در بیمارستان‌های گنجویان، آیت‌الله نبوی و همچنین بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک تحت مداوا و درمان قرار گرفته‌اند.

    وی ادامه داد: هیچکدام از مصدومان این حادثه وضعیت بحرانی نداشتند و وضعیت تمامی مصدومان پایدار است و خوشبختانه مشکل خاصی ندارند. از نظر ارائه خدمات درمانی به مصدومان این حادثه نیز مشکلی وجود ندارد.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت داشتن علائم تنگی نفس و سرفه های غیرقابل کنترل یا نسبتا شدید سریعا به بیمارستان‌ها یا مراکز درمانی مراجعه کنند. همچنین از مردم می‌خواهیم با نیروهای امدادی و انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

نویسنده :
بازدید : 881
یک شنبه 22 مرداد 1396 - 13:15

جهانگیری بر امدادرسانی و رسیدگی به سیل زدگان تاکید کرد

  • جهانگیری بر امدادرسانی و رسیدگی به سیل زدگان تاکید کرد

    در تماس تلفنی با استانداران خراسان رضوی و گلستان

    معاون اول رییس جمهور خواستار رسیدگی هرچه بیشتر و تلاش حداکثری برای امدادرسانی به سیل زدگان استانهای خراسان رضوی و گلستان شد.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری صبح امروز (شنبه) در تماس تلفنی با استانداران خراسان رضوی و گلستان، گزارشی از آخرین میزان تلفات و خسارات وارده و روند امدادرسانی در مناطق سیل زده دریافت کرد و بر لزوم رسیدگی هرچه بیشتر و کمک به آسیب زدگان تاکید کرد.

    معاون اول رییس جمهور همچنین ضمن اعلام همدردی با خانواده‌های جانباختگان و مصدومین حادثه سیل، از استانداران خراسان رضوی و گلستان خواست با بسیج همه امکانات استان، رسیدگی هرچه بیشتر به سیل زدگان را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دهند و حداکثر توان نیروهای امدادی را برای یافتن مفقودین و جبران خسارات وارد شدهبه خصوص به زیرساخت‌ها بکار گیرند.

    گفتنی است جاری شدن سیل در روزهای اخیر، چند استان کشور را تحت تاثیر قرار داده که به تلفات و خساراتی در استانهای خراسان رضوی و گلستان منجر شده است.

نویسنده :
بازدید : 1051
شنبه 21 مرداد 1396 - 21:36

۲۷ طرح مفهومی در چالش نوآوری طراحی و ساخت سلول باتری لیتیومی شرکت کردند

  • ۲۷ طرح مفهومی در چالش نوآوری طراحی و ساخت سلول باتری لیتیومی شرکت کردند

    با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در چالش نوآوری طراحی و ساخت سلول باتری لیتیومی، فرآیند ارزیابی طرح‌های دریافتی آغاز شد.

    به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در چالش نوآوری طراحی و ساخت سلول باتری لیتیومی، فرآیند ارزیابی طرح‌های دریافتی آغاز شد.
    مهلت ثبت‌نام و ارسال طرح در ششمین چالش نوآوری نانو طبق برنامه قبلی در تاریخ ۵ مردادماه پایان یافت. در مدت زمان ثبت‌نام که با تمدیدی ۳ هفته‌ای هم همراه بود، مجموعا ۲۷ طرح مفهومی از سوی پژوهشگران، فناوران، دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و نیز شرکت‌های دانش‌بنیان دریافت شد.

    این چالش که از سوی کارگروه صنعت و بازار ستاد توسعه فناوری نانو و با همکاری شرکت توسعه منابع انرژی توان و شبکه باتری نانو ایران (شبنا) برگزار می‌شود، به دنبال راهکارهای عملی برای طراحی و ساخت باتری لیتیومی است.

    در این راستا برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر مراکز تحقیقاتی و پژوهشی کشور، این موضوع با حمایت و پشتیبانی ستاد توسعه فناوری نانو در قالب یک رقابت نوآورانه با عنوان چالش نوآوری طراحی و ساخت سلول باتری لیتیومی به فراخوان گذاشته شد.

    همان‌‍طور که ذکر شد در مدت حدودا ۵۰ روزه ثبت‌نام در این چالش، ۲۷ طرح مفهومی از سوی محققان و فناوران دریافت شد که از این تعداد حدود ۴۵ درصد دارای نمونه اولیه‌ای از طرح خود بودند. لازم به ذکر است که ۵۵ درصد طرح‌ها به صورت گروه یا تیم در این رقابت ثبت‌نام نموده‌اند.

نویسنده :
بازدید : 1025
شنبه 21 مرداد 1396 - 21:12

عاملان استخرپارتی دستگیر شدند

  • عاملان استخرپارتی دستگیر شدند

    کد خبر: ۶۲۶۳۲۷

    تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

    دادستان انقلاب اصفهان:

    حسن رحیمی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از دستگیری باند استخر پارتی خبر داد.

نویسنده :
بازدید : 1013
شنبه 21 مرداد 1396 - 20:56

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3

نویسنده :
بازدید : 1006
شنبه 21 مرداد 1396 - 20:35